3 dagar kvar!

Godermorgon alla läsare! Är fortfarande sjuk och idag vaknade jag av att rösten var borta.. Kul får hoppas att den blir bättre under dagen.. i alla fall så ville Kliniken inte att jag skulle komma eftersom jag är sjuk och min lillasyster har varit magsjuk, så dom är väl rädda att jag också ska bli det och smitta ner alla andra.. Aja bara bra för mig som får vara hemma.. kommer få vara hemma över julen nu i alla fall. Har lite smått panik då det bara är tre dagar kvar till jul och jag har inte handlat en ända julklapp, Bara jag som är ute så sent? aja det får jag ta imorgon. Idag blir det att ligga till sängs hela dagen, puss!

Morgonen är i alla fall planerad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0