besök

Pappa var här en stund för att göra mig sällskap och lämna lite grejer, Som några av er kanske förstår så blev det inte dagvård ändå.. Dom är så dåliga på att komunicera på det här stället och alla har så olika åsikter, Så ska börja dagvård nästa vecka istället. Så nu är jag här på Heldygnsvården igen, känns hemskt! Hade ju i alla fall inte med mig några saker hit eftersom jag trodde att jag skulle hem, så pappa lämnade lite saker osv, han glömde dock tandkräm, så vi tog rullen till pressbyron och köpte det, skönt med lite frisk luft i alla fall! Men nu sitter jag ensam, har ångest och vill bara försvinna just nu, Det har varit en jobbig dag kan man säga. Men ska försöka tagga till nyår i alla fall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0