cute!

En av mina presenter, En smyckeshållare och en ringhållare, så sött!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så jätte mycket för svaren på frågorna!

jag har hamnat i fel sak alla mina kompisar säger att jag är jääätte smal men själv tycler jag verkligen inte det och jag kan inte få ur det ur mitt huvud jag tänker på min vikt hela tiden jag vill inte säga något till mamma jag vågar inte ta någon kontakt med någon som verkligen kan hjälpa mig, det är jätte jobbigt jag mår ständigt dåligt och efter som att jag läser eran blogg så ser jag ju hur illa ni har det och jag vill inte hamna så men det känns som om jag kommer det för jag äter ingen frukost ingen mat i skolan när jag kommer hem äter jag heller inget det är lite på vällen så mamma inte ska misstänka något vad ska jag göra finns det något annat val än att prata med en dockor eller så ?

är kätte tacksam för ett svar kram anomym

2010-12-26 @ 23:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0