en dag, den dagen ska vara snart.

Massa saker snurrar i mitt huvud, Jag är glad att jag får hjälp samtidigt som jag verkligen inte vill ha den och önskar att jag inte fick den. Jag känner mig glad samtidigt som jag bara vill gråta och dö, Ser på allt positivt samtidigt som jag ser allt negativt. Men idag låg jag och tänkte på vad jag vill med framtiden. Och jag vill i alla fall inte leva i den här skiten mer, jag vill inte att andra ska må dåligt pågrund av mig. Vill att min familj ska bli hel igen. När jag tänker på hur mitt liv ska se ut längre fram så har jag familj och barn och gör massa roliga saker. Men jag vet att om jag inte tar mig igenom det här nu så kanske jag aldrig kan få det. Så även om jag inte vill Ska jag se till at det här blir bra någon gång! Även om allt är skit och jag är rädd för en förändring.


Är bara tvungen att lägga ut den här bilden! Sjukt länge sen nu men fan vad jag saknar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra tänkt.. om din kropp inte får näring så sätter inte din mensstruktion igång och du kan inte få barn så kämpa på, du kommer klara det och glöm ej att det bara är positivt med hjälp.. finns inget postivit med ätstörningar. tänk frammåt, som du verkar göra :) puss <3

2010-12-02 @ 19:25:30
Postat av: Anonym

Du kommer klara det! fortsätt med dina positiva tankar och vad du vill göra med framtiden det kommer hjälpa dig! du är så stark

2010-12-03 @ 08:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0