fullspäckad dag

Sorry för sjukt dålig uuppdatering från min sida idag, men ahr verkligen haft fullt upp. Har varit i farten hela dagen kan man säga. Åkte taxi hem från kliniken runt nio på morgonen, ska få vara hemma nu över nyår. När jag kom hem åt jag mellis och sen åkte jag direkt iväg för att fixa lite grejer. När ajg kom hem för att äta lunch upptäckte jag att jag glömt min mandometer på kliniken, Smart tjej! så efter jag hade ätit åkte jag och mamma och hämtade den och handlade på vägen, tog ganska lång tid eftersom det tar ca 35 dit och hem, Direkt efter det åkte jag med mickis och angelica och solade så hela dagen har varit full kan man säga. Nu är jag i alla fall hemma och har precis ätit middag. Puss!


Lax oxh potatismos blev det idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du inte gillar maten då? Blir du liksom TVUNGEN att äta den då? Alltså något du verkligen hatar då, hehhe ;)

2010-12-30 @ 20:29:04
Postat av: Anonym

Vem av er är äldst? :)

2010-12-30 @ 20:29:54
Postat av: Anonym

vad är en mandometer? kramis

2011-01-02 @ 01:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0