Hem ljuva hem!

Idag ska jag få permission! Kommer åka efter tremellis, Gud så jag längtar, ska bli så otroligt skönt att få komma hem! Dessutom ska jag få sova hemma och komma tillbaks hit till middagen imorgon, Så jävla nice! så nu är det bara hoppas att alla går bra! Får se vad som hittas på, kanska ska passa på att julbaka och julhandla? Kan ju behövas julen börjar ju faktiskt närma sig! Om mickis är hemma idag eller imorgon ska jag nog försäka träffa henna också, för det var ett tag sedan. Nu ska jag i alla fall kolla på "Säg att du älskar mig" Hörde att den är bra men hämsk, så vi får väl se. Föresten hörde att det snöat ännu mer under natten, is it true? Puss på er!




Kommentarer
Postat av: Hemliigt..

Hej, Jag har en fråga, jag är 13 år och är 165 cm lång. Och jag väger 47kilo.

Väger jag för mycket eller för lite?

Jag har världens dåligaste självförtroende..känner mig jättetjock..

Älskar bloggen!

2010-12-03 @ 16:27:05
Postat av: Anonym

vad heter de på bilden? tycker jag känner igen ena tjejen, hon med brunt hår..

2010-12-06 @ 18:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0