Kan man bli helt återställd?

Känns så fel att jag är påväg till ett nytt liv, för på något sätt vill jag inte, Kanske mest för att jag är rädd för att bli så mycket större. För jag menar det ända jag vill är ju att leva normalt liv som alla andra. Men någonting gör att allt känns så dåligt, vill inte att alla andra ska se mig större, kanske borde jag inte tänka på vad alla andra ska tycka, kanske måste jag göra det här fast att jag inte vill. Jag tror aldrig att dessa tankar kommer att försvinna. Jag tror inte att även om jag väger 43 igen kommer jag må bra, känns som att sjukdomen och det som styr över mitt liv alltid kommer finnas kvar.. Eller kommer jag kunna leva normalt sen och inte ha några tankar kvar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0