Nyheter

Ja hur har det nu gått för mig den här veckan då jag fått vara hemma?
Blandat kan jag väl börja med att säga, tror att jag gått upp i vikt, vilket jag antar är positivt, i alla fall i deras ögon. Men jag har också haft återfall eller vad man ska kalla det.. Har med andra ord inte klarat att ha kvar maten hela tiden. Min mamma och min behandlare vet om det.. Men båda var medvetna om att det ofta kommer ett bakslag någon gång.. Känns bra att dom vet även om jag inte vill att de ska veta. Imorgon börjar jag i alla fall dagvård! ska bli så otroligt skönt, ett steg närmre friheten kan man väl säga.. Känns väl bra att man kommit en bit på vägen samtidigt som det känns hemskt att jag gått upp massa i vikt. Men jag försöker se det positivt i alla fall. För om jag klarar allt bra nu så i April då jävlar ska vi har kul tjejer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0