Polis polis potatisgris

min dag idag har bestått av att åkt långfärdsskidor och frysit, inte jättekul, men men vad ska man göra..
Fick även ett samtal av polisen idag, så har blivit förhörd via telefonen.. Tog ungefär 20 min kanske och det gick ganska bra. En trevlig polis var det iallafall jag snackade med, han ställde en rad frågor och samtalet avslutades med att han berättade att jag kanske kommer bli kallad som vittne ifall den skulle bli rättegång. Men iså fall ska jag få vittna för våran sida eller vad man ska säga, alltså vittna för att inget brott begåtts i samband med partybussen, så det känns skönt att det blir att vittna från den sidan isåfall, har ju såklart lite att göra med vad jag sa till polisen och så, men hade aldrig klarat att vittna mot de som vi åkte bussen med, skulle kännas hämskt.. Allt med det här känns mycket bättre nu iallafall, även om en rättegång låter skrämmande..


Jag, Isabell, Sophie och Felicia.
Nån vecka efter allt med partybussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0