självmordsbombare i sverige!

Seriöst är fan chockad, Trodde aldrig detta skulle inträffa i sverige. Tycker det är sjukt läskigt då jag trodde självmordsbombare bara fanns i typ irak och iran, Det är säkert någon som kommer där ifrån eftersom dom har den tron.. Tror inte en Svensk skulle göra något sådant, om den inte bara är väldigt jävla korkad.. I Iran och Irak tror man väl typ att man kommer till något bättre? Så skulle inte förvåna mig om det var någon med sådan bakgrund.. Inte för att jag har något emot invandrare eller så.. verklgien inte men trodde aldrig att detta skulle hända i sverige..?:O tydligen var syftet att spränga sig bland andra människor mitt i julhandeln.. sjukt läskigt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet väl att 90 procent av alla terrordåd utförs av vita människor som är extremthögerinriktade. Alltså typ.. vita människor som är rasister. Det finns fakta p¨å det, bara så du vet! skitbra blogg förresten! :) puus

2010-12-14 @ 22:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0