Snart dags att börja röra sig..

Just nu håller jag på att packa lite kläder och lite skit. ikväll blir det att umgås med tjejerna från klassen och det ska bli riktigt trevligt! Badtunna och allt. Gillar egentligen inte att bada med folk, men skitsamma.. Jag kan inte göra något åt hur jag ser ut idag endå.. Men jag tror iallafall att kvällen kommer bli toppen, så roliga tjejer att umgås med, tror inte man kan ha tråkigt med dem, haha :) Jag blir kvar där över natten också, så vi hörs imorgon om det inte blir något mer iinlägg ikväll. nu ska jag fixa det sista och sedan bege mig till bussen, Puss på er alla!


Jag idag, Tröjan köpte jag igår på Cubus.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej på er!

jo, jag undrar när ni säger att ni helst inte vill bada med folk är det för att ni tycker att ni är för tjocka eller att ni har insett att ni är s smala som ni är?

älskar er blogg!

2010-12-29 @ 20:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0