Talk and talk

Idag har jag pratat med min handledare, som berättade att de inte ville låta mig vara med på flera aktiviteter i skolan, eftersom de inte riktigt visste hur jag mådde. Han pratade om en massa risker med att anstränga kroppen när den inte mådde bra osv. Han sa att jag måste träffa skolsystern mer ofta och låta henne väga mig om jag ska få någon chans att vara med. Så efter en del prat så kom han med en deal att om jag vägde mig hos henne så skulle han se om jag fick vara med på dykningen på onsdag. Så jag gick med på det och ska väga mig hos henne på torsdag, och utefter det får vi se hur det blir med kommande aktiviteter, om jag ihuvudtaget får vara med osv. men det kan nog vara bra för mig att väga mig hos någon regelbundet. Det gör att man får motivation till att öka i vikt, eftersom det är skolsyster som bestämmer vad jag får vara med på. Alltså om det går bra så får jag kanske vara med på fler aktiviteter osv.


Önskar att jag hade tänkt till lite tidigare, innan allt var för sent.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Inget är för sent ännu men det går inte att göra saker ogjort, kämpa och se framåt du klarar det

2010-12-10 @ 21:25:28
Postat av: Anonym

försent? du kan ju fortfarande söka hjälp..

2010-12-11 @ 08:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0