Tidsfördriv

Igår satt jag och pratade med min kära vän julia i evigheter, Minst en timme på telefon blev det, men det var så jävla skönt! Hon går ju egenom exakt samma sak som jag gör just nu och det var verklgien skönt att få prata av sig om allt. Peppade varandra gjorde vi också!  så otroligt jävla skönt och kände att jag fick lite ny energi. Såklart pratade vi om amssa andra saker också, ni vet det som tjejer är bäst på;)
Efter som dagarna går sjukt sakta när man är här så fick jag ju ett tipps om att spela the sims 3, så nu är det installerat på datan, haha. År sen jag spelade det, men det fördriver ju faktiskt tiden. Nu ska jag in i spelets värld, som när man var liten!



Kommentarer
Postat av: Evah

Åh vilken fin blogg du har! :)

2010-12-05 @ 14:26:25
URL: http://evaaaah.blogg.se/
Postat av: Anonym

På den kliniken du bor på får man ha med sig datorn och internet dit? Eller måste man bara sitta hela dagarna, jag tänkte eftersom du kan spela sims och blogga. Jag är rädd att jag kommer hamna där om jag hör av mig till dom om min antagligen anorexia.. Vad gör man där, om man vill får man bara sitta på sitt rum eller måste man alltid göra saker?

/ Tjej som inte vet vad hon ska göra, igen..

2010-12-06 @ 11:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0