Trött?

Fyfan vad jag är trött, Fick väl typ 1,5 timmars sömn inatt så kan inte påstå att jag mår prima direkt! Huvudet dunkar och jag mår jävligt illa.. Men men kul hade jag i alla fall. Var ju ett tag sedan jag festade senast. Jag var i alla fall riktigt duktig igår! vi badade ju badtunna.. Och ja min mobil fick också bada hehe. Snabbänkt som man är så glömde man ju bort att jag hade den i min bh. Så den fick sig också ett varmt bad hehe, men otroligt nog så funkar den idag grymt ju! Så nu är den både ren och hel haha!

Så glad att den funkar, så att jag slipper önska mig en ny i julklapp!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha smart! ;) Hur går det när ni ska visa er i bikini? känns det jobbigt eller känns det vanligt pga sjukdomen? och hur är det i nuläget i sjukdomen angelica och sophie? kramkramkram!

2010-12-19 @ 19:35:33
Postat av: Therese

Älskar eran blogg, fortsätt kämpa tjejer!

2010-12-19 @ 21:06:38
URL: http://blommasrobin.blogg.se/
Postat av: Therese

Älskar eran blogg. Fortsätt kämpa tjejer! ^^

2010-12-19 @ 21:07:18
URL: http://blommasrobin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0