Tycker synd om mig själv!

Gud vilken morgon säger jag bara! Taxin skulle ha kommit 07.00 men deras sida hade tydligen legat nere under natten så dom kunde inte se några beställningar.. Stod ute och väntade i över en halvtimma, sen gick jag in, det slutade med att den var 50 minuter sen. Så nu fick jag äta frukosten senare och melliset typ direkt efter, Inte nog med det, chaffören körde med öppna fönster och det är 12 minus ute. Blev ju inte direkt varmt i taxin. Sen när jag kommer hit får jag veta att jag ska ta prover.. Så nu har dom stuckigt mig flera gånger i varje arm, och de har fortfarande inte fått något blod.. Vilken trevlig morgon va? någon som haft det lika bra som mig?



Kommentarer
Postat av: Anonym

stackare :(<3

2010-12-14 @ 07:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0