Dykning nästa

Idag bli det dykning med klassen och det ska faktiskt bli riktigt kul. det enda problemet är att man kommer behöva gå i bikini i början av lektionen.. Usch önskar jag hade värsta snygga kroppen just nu. tur är det iallafall att vi kommer få sätta på oss våtdräkter efter ett tag och då ser man ju inte så mycket och vi kommer ju vara under vattnet en del också, så det känns skönt.
ska proppa i mig några alvedon också, känns som om kroppen inte är med mig idag och varje gång jag äter så vrider det till i magen, men men det är väl så det är efter man vart sjuk. Så några alvedon är nog lösningen om jag ska orka dyka idag..


Jag och sophie sommaren 2009.


Kommentarer
Postat av: Anonym

BOR NI HEMMA NU?

2010-12-01 @ 17:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0