Svar på lite fler frågor

Linda om Novell:

Det är väll nt sant? Men gud vilken skit bra novell!
Jag grät typ 7 gånger när jag läste den, kan du inte typ skicka in den i någon författar sak?
Du borde jobba som författare! :D
Svar: Nej novellen är inte sann, men den bygger på hur jag upplevde mitt liv när angelica var som sjukast, Det kändes som om min mamma och syster var döda, så därför fick det vara så i novellen, Och alla tankar som finns med är hur jag kände mig.
Haha tack så mycket men jag vet inte om jag kommer skicka in den till någon sådan sak.. :)

 

 Anonym om Snygg va?:
jag läser eran blogg jätte ofta och älskar den
har bara en fråga jag tycker att jag är hur tjock som hellst och vill gå ner jätte mycket i vikt jag vill inte skämmas över min kropp längre är sjukt trött på det hur vet man att man får aneroxia
jag har nästan slutat äta äter inte ofta jag springer istället för att gå och jag blir inte smalre jag vet inte vad jag ska göra snälla kan ni hjälpa mig ? :(
Svar: Ditt beteende är verkligen inte bra,  det dröjer oftast ett tag innan man börjar gå ner i vikt, men sedan kan allt gå väldigt fort. Du borde verkligen inte förstöra din kropp på något sätt för jag lovar dig om du väl hamnar i skiten, vill man inte ens leva sen, man förlorar vänner, utbildning och ja det mesta.. ,man har inget liv kan man säga. Jag tycker att du borde gå och prata med någon som kan hjälpa dig för du är helt inne på fel spår.  Man märker oftast inte själv att man är sjuk, ingen utav oss kan riktigt erkänna det, jag (sophie) tycker fortfarande inte att jag var så sjuk när jag vägde som minst och samma sak med Angelica.

 

Anonym om Snygg va?:
Är inte ni för smala för att ha navelpiercing? vad är erat midjemått elr vad det nuu heter?? ;) <33
Svar: Nej jag tror inte man kan vara för smal för att ha det.. Men klart att det är snyggare om man inte är för smal. Midjemått och sådant kommer vi nog inte gå ut med i bloggen, lite för privat och sånt vi häller inte vill att andra ska veta<3

 

 

Anonym om Snygg va?:
angelica har du inte du varit medryttare på ngn häst i närheten av vändelsö? :)
Svar: Nej det har jag inte :) kram

 

 

Anonym om Julhandlat i skärholmens centrum:
vem är vem utav er? :)
är sophie med brunt hår? :)
Svar: Angelica är blond, och sophie är brunett:)

 

 

Anonym om Julhandlat i skärholmens centrum:
Sophie... hur går det för dig? ser ju inte ut som du har gått upp så mkt? :/
Svar: Jo det går framåt, jag har faktiskt gått upp ganska mycket i vikt!

 

 

Anonym om just nu!:
är du på kliniken just nu? :)
hur är det att äta mat? :)

Svar: Just nu har jag fått vara hemma över julen, men imorgon ska jag tillbaka men då blir det dagvård:) Det är väldigt jobbigt man behöver äta så sjukt mycket, hatar att vara så mätt hela tiden.

 

 Anonym om Tips till er där ute..:
så som hon ser sig själv i videon, ser ni er likadana typ? :)
för ni är riktigt smala, och ser ni er tjocka/mulliga i spegeln tex? :)
Svar: Man kan säga att man vänjer sig med hur man ser ut och tillslut tycker man liksom att man ser tjock ut på vissa ställen, och har man ätit så ser magen tjock ut osv, och när man går upp lite i vikt känner man sig jättestor fast att man fortfarande är underviktig, bara för att man har sätt sig själv väga mindre. kram

 

 

linnea om true:
Är det nån av era närmaste vänner som har blogg? ..sånnafal vad heter den/dom ?:)
Svar: Ja, några av våra närmaste vänner har det. Läs Mickis blogg här! Läs Felicias blogg här! Läs isabells blogg här!

 

 

Alva om Tips till er där ute..:
Hur vet man att man har anerexia?
Liksom på själva videon ser ju inte hon att hon är smal. Så hur vet man själv när man har det?
anerexia alltså.
tycker att ni två är väldigt starka som har tagit tag i sjukdomen!
Svar: Asso många erkänner inte för sig själva att man är sjuk, många inser det inte, Man får bara höra det från alla andra hela tiden, det är inte förens man börjar bli frisk man inser hur sjuk man var.

 

 

Anonym om Gårdagens outfit:
sophie vart har du köpt den där urgulliga tröjan? :)
Svar: Det är inte min, jag lånade den från mickis men jag tror att den är ifrån bikbok om jag inte minns fel, fast det var ett tag sedan den köptes.

 

 

Anonym om Trött?:
Haha smart! ;) Hur går det när ni ska visa er i bikini? känns det jobbigt eller känns det vanligt pga sjukdomen? och hur är det i nuläget i sjukdomen angelica och sophie? kramkramkram!
Svar: Jo vi båda tycker det är jättejobbigt, tror inte jag (sophie) visade mig i bikini för någon annan än Mickis och Julia i somras, när vi badar, vilket sällan händer så är det med våra närmsta vänner typ, just den här gången badade vi i t-shirt.
I nu läget går sophie en behandling på Mandokliniken, så där går det väl framåt.
Jag Angelica går ingen behandling och det går inte så jättebra just nu.. men ska verkligen försöka kämpa nu för att inte bli sjukare.

 

Natalie om Gårdagens outfit:
sophie jag såg dig idag i torvalla och du va jätte söööt:) skulle ni inte kunna skriva ut hur ni sminkar er, med vilka produkter och så?:) puss!!
Svar: Vi har skrivit ut i tidigare frågor vilka produkter vi använder osv, så kolla in den kategorin till vänster så hittar du det! puss


 
Sofie  ([email protected]) om Gårdagen:
Sophie, var du inte tvungen äta med mandometern när du var hemma?
Hur går det annars därborta tycker du? Är de snälla mot dig? Fått någon favorit/hatobjekt? Haha
Svar: Jo jag är tvungen att äta på mandometer hemma, Dock har jag fuskat från den vissa gånger.. Annars går det väl hyfsat bra, klart allt är skit jobbigt men antar att det är något som alltid kommer vara så. Ja dom är snälla, tycker så klart om vissa mer och vissa mindre, finns en människa som jag hatar kommer dock inte ihåg hennes namn..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill ni inte visa er i bikini för att ni tycker att ni är för tjocka eller för smala och skämms över det? :)

2010-12-26 @ 22:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0