Svar på frågor

hanna om Gårdagen:
kan inte ni ta kort och visa hur erat hus eller ifal rum ser ut? Kram
Svar: Foton på Angrlicas rum finns i ett tidigare inlägg, sophies är ganska liknande. HÄR kan du se inlägget. Kram

 

Anonym om Hemma från kista:
har angelica någon gammal blogg som finns kvar? vad heter den isåfall? :)
Svar: Ja jag har en gammal blogg, där jag skrev när jag låg på mando, jag började blogga när jag kom ut från heldygnsvården och började dagvården. Här är bloggen agelica.blogg.se

 

Matilda om Mot kista:
gud vilka lockar! vad använder ni för locktång? :D
Svar: Tack, det var första gången vi testade locktången, vi fick den i julklapp. Den heter Babyliss  paris C20SE easy curl :)

 


Locktången vi har.


Anonym om Mot kista:
Kan ni inte göra ett videoinlägg? Skulle vara superkul :D
Svar: Vi vet inte om vi kommer göra det, lite pinsamt att sitta och prata till en kamera, det är inte riktigt vår grej. Och vad skulle man prata om i så fall? Lite tips på det och sen får vi se hur det blir.. :)

 

Anonym om Mot kista:
Kan inte ni lägga ut före bilder, alltså innan ni fick sjukdomen och började gå ned i vikt? spelar ju ingen roll om de är gamla bilder :) Kram!
Svar: Jo lite svårt att hitta gamla bilder, framförallt på angelica eftersom hon var så ung, bara tretton när hon vart sjuk.. men här är iallafall några bilder.

 


Bilderna stämmer inte riktigt, men på ett ungefär..



amanda om Outfit a la christmas:
hur gjorde sophie sin frisyr? :)
Svar: Hon har satt upp håret längst fram mot ansiktet med hårspännen bakot. :)

 

elin :) om Outfit a la christmas:
åååh ni är super söta båda två! blir ju avis, sophie passade toppen i brunt hår :) har ni hårförlängning båda två? :)
Svar: Å tack vad kul att höra! nej ingen av oss använder hårförlängning.. :)

 

Anonym om Tidiga julklappen till mig själv:
Köpte ni dom där kläderna på nätet eller nån annan stans? ;)
Svar:Ne kläderna är inte köpta på någon hemsida, det står under dem var de är köpta :)

 

Anonym om Tidiga julklappen till mig själv:
har ni beställt/köpt nånting från Victoriassecret via internet? Hur gör man? :)
Svar: Nej det har vi aldrig gjort, så vet inte riktigt hur man gör. De grjerna vi har från Victoriassecret är från när vi har vart utomlands elloer våra vänner har vart det. :)

 

Anonym om Snygg va?:
Var har du köpt den ?
Svar: Den är köpt på Six i skärholmens centrum

  

isabella. om Svar på några frågor:
måste bara fråga, bilden längst upp på dig angelica.
- tyckte du att du såg "tjock" ut på den bilden ?
Svar: Jag hade ju gått upp en del i vikt på de bilderna och då tyckte jag att jag var tjock.. men nu efteråt när jag ser bilderna så tycker absolut att jag var för smal. Men ändå om jag inte vill tillbaka dit, för jag vill inte se ut så, så är sjukdomen så svår att ta sig ur..

 

Anonym om Nytt:
har ni dyslexi eller något?
för ni stavar som krattor.
Annars bra blogg
Svar: haha nej det har vi inte, vi båda gick ut med höga betyg i svenska.. men vi brukar oftast bara skriva väldigt snabbt och då blir det lätt stavfel, sorry för det, vi ska försöka bättra oss..

 

 

Anonym om Snygg va?:
guud vaad snygg ! ;O <3
gjorde det ont att pierca sig, funderar på att göra det men vågar inte :P hur länge gjorde det ont ungefär ? :)
ni är starka och as söta ^^
kram !
Svar: Tack tack! Ja det kändes en del, men det är olika för alla. Vissa av våra vänner tyckte inte ens det gjorde ont.. Själva tyckte vi båda att det gjorde ganska ont och det var väldigt ömt ett bra tag framöver.. men vi tyckte det var värt besväret, det är ju så fint att ha det, framförallt på sommaren :)
Tack och kram på dig :)

 


Anonym om Svar på några frågor:
Hej, :) En fråga bara.. Är det okej för era föräldrar att ni festar? Kram :)
Svar: det är okej att vi går på fester och så, men självklart inte att vi dricker.. men som sagt föräldrar behöver ju inte få reda på det, även om jag tror att de vet det. Dom har ju inga bevis alla gånger :)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle inte ni kunna sammanfatta eran sommar i ett inlägg? Bilder från fester, på er själva och lite om era sommarflirter (om ni hade) :)

2010-12-27 @ 19:10:10
Postat av: Anonym

skulle vara jätte bra om ni svarde på min fråga :)

jag är jätte smal, fast jag äter mycket, eller som en vanlig person gör... men det känns typ inte rätt att vara så smal, och ni skrev att man kunde dricka näringsdrycker, men funkar det om man bara dricker 1 gång? eller måste man dricka flera gånger eller varje dag? för om jag dricker 1 gång, går jag upp nått kilo och stannar där då? eller går jag ner i vikt igen efter ett tag?

2010-12-27 @ 20:15:07
Postat av: Anonym

röker ni? eller feströker?

tack för en skitbra blogg, kram!

2010-12-27 @ 20:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0