tankar

Hej på er! eller godmorgon kanske, jag har ju själv varit vaken sen klockan halv åtta typ. Tiden går sakta som vanligt, har ångest för allt jag behöver äta, skolan, och min målvikt. Har verkligen hakat upp mig på den. Känns som om jag aldrig kommer komma här ifrån, som om jag aldrig kommer få börja träna osv osv. Känner mig redan normal, även om jag vet att det är mil kvar tills jag är frisk, Vet ju redan nu att jag inte kommer väga mer en vad jag gjorde från början. Dom kan inte kräva att jag ska väga 5 kilo mer än vad jag gjorde när jag blev sjuk. Och eftersom jag inte tänker väga det kommer jag aldrig få börja träna igen. Mamma sa förut att jag skulle få börja träna när jag vägde 39 men hur blir det nu, Om jag inte får träna då hoppar jag fan av den här jävla behandlingen, eller ja får rättare sagt skita i att gå hit. Det som stör mig är att dom typ vill att man ska var överviktig när man kommer här ifrån. Vafan om jag ska börja på cheer igen vill inte jag vara tung som ett jävla klot, fan då tänker jag inte ens gå dit. Det går så jävla fort allting känns som om jag inte hinner med. Vill inte se på när när jag ändras även om jag vet att det är bäst så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0