Vart tog hon vägen?

Jag är så Rädd, rädd för att göra fel, rädd för att göra folk besvikna. Jag vill göra allt så bra, men det är så svårt. jag trodde aldrig att livet kunde vara så här, vara så jävla komplicerat. Jag har alltid trott att jag skulle klara allt så bra, att alla motgångar skulle gå att ta sig över hur svåra de en var. Men nu sitter jag här, snart tre år har det gått sen jag blev sjuk i sjukdomen och ändå har jag inte blivit frisk, tre år och jag har fortfarande inte besegrat den här motgången. Jag fattar inte att jag kan vara så jävla dålig och svag, fattar inte att jag inte orkar stå upp och vara stark, fattar inte att jag inte lyckats ta mig ur allt det här när det gått så lång tid..


Vart tog den här glada lilla tjejen vägen? tjejen meg energi och glöd..


Kommentarer
Postat av: elinuddhammar

vet inte riktigt vad det är för fel med er.. :(

men det ända jag kan säga för att försöka vara till hjälp är att bara fortsätt kämpa, kämpa för dom du älskar då klarar man allt, tro mig..

2010-12-07 @ 19:59:19
URL: http://elinuddhammar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har varit sjuk i snart fyra år och är inte frisk än. det tar tid att bli sjuk och det tar tid att bli frisk.

jag tycker att du ska söka behandling igen. det är skit tufft att gå i behandling, men det är ännu tuffare att besegra monstret på egen hand. då kommer det att ta jättelång tid. utnyttja att sophie också får hjälp nu för (och jag vill inte låta negativ) jag tror inte att någon av er kommer att bli frisk om inte den andre också blir det och det är nästan ingen som klarar att bli frisk utan hjälp.



ta hand om dig

2010-12-07 @ 20:07:34
Postat av: malin ya now ;)

jag tror på dig <3 och att du kan ta dig ut de här :)

2010-12-07 @ 21:27:15
Postat av: Anonym

omg va söt.

vi tror på dej

2010-12-07 @ 23:02:32
Postat av: Anonym

den tjejen försvann när din kropp inte fick näring, men hon är inte försvunnen.. du måste bara få fram dig själv igen, tro på dig själv vännen :)

2010-12-07 @ 23:13:47
Postat av: Anonym

Angelica, du är en otroligt stark och envis tjej. När du vet vad du vill då får du det. Du ville få mvg i allt och du klarade det, då kan man fan klara allt, du och alla andra vet att du kan även klara av det här. Detta är ju nästan enklare här hadnlar det inte om svåra matteupg utan bara om mat, och mat är gott :D så gör det inte svårare än vad det är :)

du vet vad du vill- och det är dit du ska!

2010-12-10 @ 17:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0