Feelings

Jag har fått ganska mycket komentarer om att jag är stark som söker hjälp själv, tänkte bara ta upp det lite så att ni förstår.. Man kan säga att jag sökte hjälp själv för att jag gjorde en egenanmälan. Men man kan också säga att det var mina föräldrar som sökte åt mig, för det var de som mer eller mindre tvingade mig till att skicka in en egenanmälan, det var blandannat därför den inte blev inskickad tidigare, för att jag inte ville/vågade.
man kan säga så här.. kroppen säger att jag vill gå upp i vikt, men huvudet säger att jag inte vill. När jag väl försöker gå upp känner sig en liten del stolt, medans den andra har jätteångest och bara vill gå ner. Man dras liksom åt två håll.
För övrigt tackar vi båda för alla stöttande komentarer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför tvingar inte era föräldrar Angelica att också söka hjälp? Förstår att det måste vara skitjobbigt att vara sjuka båda två, men ni har ju även världens fördel om ni väljer att fightas mot sjukdomen tillsammans. Ni kan stötta varandra och göra olika utmaningar tillsammans när både förstår just hur jobbigt det faktiskt är.

2010-11-09 @ 20:29:51
Postat av: ElinOlsson

Ni två är jätte söta! ♥

2010-11-09 @ 21:33:20
URL: http://ellzie.blogg.se/
Postat av: if u seek Liina Baby

Hejsan! Tänkte bara tipsa om att jag just nu har en tävling på min blogg, där man kan vinna ett presentkort på 500:- !



Kika in & delta vettja =)

2010-11-09 @ 21:40:44
URL: http://nattstad.se/Liinababy
Postat av: wendela

gud va fina ni är!

älskar er blogg! :o <3

2010-11-09 @ 21:43:05
URL: http://wendela.webblogg.se/
Postat av: Mikaela Mood

JaG har kollat runt lite i eran blogg och fan vad fina ni är. Och så himla smala, asså jag vill också va så smal.. Jag läste något om ätstörning och det kan ju inte vara så kul.. men hade fan gjort allt för era kroppar.

2010-11-09 @ 21:47:05
URL: http://mickizmood.blogg.se/
Postat av: Ida

Mikaela Mood: Inte för att jag har några erfarenheter om ätstörningar men jag tror defentivt inte att du vill ha det. Lagom är bäst! :)



Sophie och Angelica: Anser ni att andra är tjocka , som ni kollar på? Tycker ni att folket runt omkring er äter mycket?



2010-11-10 @ 14:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0