Godnatt

Nu har jag haft möte med min behandlare och även mamma, Slipper rullstolen innomhus men kommer behöva den ute, Jag tog även upp om maten, har ju ätit fisk pch kokt potatis en gång varje dag sen jag kom hit, så nu ska det bli ändring på det! Jag vet inte riktigt vad hon sa till min mamma men hon tyckte att det gick ganska bra för mig i alla fall. Imorgon kommer förhoppningsvis julia så kanske kan träffa henne då om jag får gå över till dagvården, Om en halvtimme ska jag hoppa i duschen och sen ska jag försöka komma i säng, kanske plugga lite om jag hinner. Desto fortare jag somnar desto fortare blir det en ny dag och jag kommer närmare min permission hehe, Men det säger jag godnatt så hörs vi imorgon! puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

tänk vad några timmar kan betyda! måste verkligen börja njuta mer av att få vara hemma!

2010-11-29 @ 21:52:26
Postat av: Anonym

hej!

Jag är 13 år, är 152 cm lång och väger 36-37 kg.

Jag tycker absolut inte att jag är tjock snarare lite för smal. Många av mina vänner är också smala och jag vill inte va den som är "normal" för då tänker ju folk att jag bara är kort och inte liten. Jag går även på cheerleading och där är det mäst problem, jag vill inte vara den toppen ingen vill ha för att jag är så tung, och vill även inte vara "större" än mina vänner.. men jag tycker fortfarande att jag är för smal.. har ni några tips? :) tack isåfall! :) btw. eran blogg är super bra!



puss

2010-11-29 @ 23:05:30
Postat av: Linnea

En väldigt fin blogg måste jag säga <3 Kram till er!

2010-11-29 @ 23:17:05
URL: http://ekssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sophie kan du inte berätta lite om din stunt?? :D

2010-11-29 @ 23:42:20
Postat av: Anonym

saknar du inte ditt lag och stunten? på vilka sätt saknar du dom? :) super fin blogg ni är otroligt starka och super fina lycka till med allt kram.

2010-11-30 @ 14:39:47
Postat av: Ida

Fin :)

2010-11-30 @ 14:53:38
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0