Hopplöst

Jag är rädd, känner mig så hjälplös men samtidigt så elak. Mamma har fått ett samtal ifrån skolsyster angående att det inte går så bra just nu.. Jag är besviken på mig själv och fattar inte hur jag alltid lyckas förstöra allt. Jag vill ju göra allt bra, samtidigt rädd för att våga ta hjälp igen, vill ju klara allt själv hela tiden.
Jag vill gråta men vet att det inte hjälper, nu kommer allt bli kaos här hemma igen, mamma har redan legat inne på sitt rum en dag, hur många kommer det att bli ? 5,6,7 dagar kanske fler? kommer hon att flyttar igen? åh jag vill inte att hon ska må såhär pågrund av mig, vill att allt ska vara som förut, vill att alla ska må bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0