Inlagd imorgon

Japp då var det bestämt. Imorgon klockan 9 blir jag inlagd på Mandokliniken. Känns förjävligt! två dagar innan min födelsedag. Jag ska försöka få komma hem, dom borde ju ha översikt till att an fyller år, eller? Jag tänker fan inte fira min födelsedag där asso, med folk jag inte känner och en behandlare som jag säkerligen kommer att hata vid det tillfället. Om jag inte får komma hem hoppar jag nog min födelsedag i år. Jag som hade längtat så jävla mycket till min 16 års dag, men nu är allt förstört, har ångest och är verkligen jätte rädd..


Missing the times when most things were good

Kommentarer
Postat av: Anonym

sexig brud!

2010-11-17 @ 20:09:08
Postat av: Anonym

va fin kropp du har,men hur fan kan du vara så brun? :O

2011-05-22 @ 14:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0