Massa jävla nålar!

Så nu har jag varit på mando och tagit nya prover och dom visade tydligen ännu sämre, mitt hjärta ligger tydligen riktigt risligt till utan att jag äns Känner av det.. Ska ta yttligare nya prover imorgon, visar det inte bättre kommer jag läggas in akut på Satska sjukhus tills jag får börja på mando på måndag. Shit måste verkligen skärpa mig, vill i alla fall få va hemma de sista dagarna, innan jag liksom flyttar.
Ber till gud att de visar bättre imorgon, dom har höjt min dos på tablätterna så nu ska jag ta 3 istället för 1, men ska fan proppa i mig lite fler idag så att det visar bra imorgon. Åh vill inte ha fler nålar i mina armar dom värker och är helt blåa, tycker faktiskt synd om mig själv..

 Föresten vi håller fortfarande på att besvara era frågor så fler svar kommer! Puss på er så länge!


ska Knarka det här ikväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det inte vääldigt skönt att ha en tvilling som vet vad man går igenom? Gud vad skönt det skulle vara att ha en tvilling!! :)

2010-11-11 @ 21:46:49
Postat av: Anonym

Hej, kommer med en ganska viktig fråga eller det tycker jag iallafall. Vad var det som gjorde att ni tänkte på de här sättet? Asså tyckte ni att ni var tjocka eller var det nåt annat? Puss på er! :)

2010-11-12 @ 00:02:57
Postat av: Anonym

jag älskar eran blogg och hur ni är öppna med era problem.

onödig fråga men vad är eran favorit mat?:)

2010-11-12 @ 00:10:23
Postat av: Anna

Hur kommer det sig att ni båda har fått denna sjukdom? Hur fick ni den? Varför har det liksom blivit som det har blivit? Kram på er båda tjejer :)

2011-02-24 @ 17:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0