Rädd

Jag är just nu så jävla nervös, rädd och har ångest. På måndag ska jag till scä (stockholms center för ätstörningar), för er som inte vet vad det är för något så är det en klink som ska hjälpa mig ur sjukdomen. Känns jätte jobbigt att jag ska dit, vet liksom inte vad som kommer hända efter det.. ska i alla fall på möte, då dom nog kommer lägga upp en behandling för mig. Usch är verkligen rädd för att ta steget mot ett friskt liv, även om det jag lever i nu inte ens är något liv. Jag vill att allt ska vara som förut, men varför går det inte? kroppen säger något men huvudet något annat. känns som att det är någon som har tagit över mina tankar och det är inte jag. Kommer ha en riktigt tuff tid framöver och det är det som skrämmer mig mest.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker det är jätte bra att du är påväg mot ett frisk, och hälsosammare liv :) så när du blir frisk/hälsosam igen tror du att du kommer börja på cheerleading igen då?



kram :)

2010-11-07 @ 15:12:36
Postat av: moa

Älskling, ja vet att du klarar de ja bara vet de, trotts att de har blivit som de har blivit mellan oss så är du fortfarande min älskling och ja bryr mig om dig så otroligt mycke, ja vet att du e rädd men de ska du inte vara, ingen av er ska vara de, allt kommer bli bra, inte som förut, inte som nu, mycke mycke BÄTTRE :) love you <333

2010-11-07 @ 22:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0