Svar till er!

Anonym om Nice Nice:
Vet du vart man kan köpa sprayerna som är på andra bilden? Det du fick av julia.
Svar: Man köper dom på Viktoria secret i USA :) kan också finnas på taxfree på flygplatser, det fanns när vi skulle åka hem från Karibien. Annars vet jag inget annat ställe man kan köpa dem,  men det går nog att beställa på deras hemsida:)



Från Victoria's secret.


Anonym om Nice Nice:
jättebra blogg och ni är så vackra :) den som hade ett sånt ansikte! men vad jobbar du med?
Svar: Tack så mycket vad glada vi blir! :) Jag jobbar som klätterinstruktör på ett klättercenter. Jag säkrar folk som klättrar på klätterväggarna och hjälper till med barnes som klättrar på barnkalas osv.


  


Anonym om Nice Nice:
Angelica, är du frisk nu? :)
Svar: Nej det är jag inte, har fallit tillbaka in i sjukdomen, men försöker verkligen klara det själv för att slippa ta hjälp av en klinik igen.


Josefina om Right now:
varför finns det inga speglar?
Delar du rum med någon ? kommer ni bra överens?
kan du berätta lite mer om den incedenten när du gjorde träningsövningar ?
Kram
Svar:

1. För att vi inte ska kunna kolla på hur våra kroppar ser ut, så man kan kritisera den osv. Också för att man inte ska kunna se att man går upp i vikt osv. Fast det gör man ju ändå..

2. Ja jag fick en ny rumskompis i går, har ju bott ensam ett tag innan. Vi kommer väl överens men hon är väldigt blyg och jag pratar mycket mer med de andra tjejerna.  Hon är 23 så hon är lite äldre än mig, men alla är ju äldre en mig här, alla är mint 20 och uppåt, så jag är yngst.

3. Jo det kan jag väl..  jag var på mitt rum och hade ganska mycket ångest osv. Så jag bestämde mig för att göra 90 grader mot väggen för jag tyckte mina ben hade blivit så stora. Och så kom nattpersonalen och såg det, Hon blev ganska arg och sa att jag aldrig skulle komma här ifrån osv. Blev såklart jätteledsen mådde redan dåligt den kvällen. Och det värsta var att satt och sa sådana saker till mig och sen försökte hon smöra sig in hos mig. Och sa att jag hade en jättefint hårband och grejer. Jag blev skit arg och skrek lite saker till henne. Onödigt jag vet.. men klarar inte av den människan, bråkade igen med henne igår.

 

 

om Right now:

hur sminkar du dig om ni inte har speglar? Kram

Svar: Jag sminkar mig typ aldrig här, det är ingen som gör det. Det är ju ganska onödigt för ingen ser en liksom. Och jag känner inte att jag behöver ha smink när mina kompisar kommer. Men har sminkat mig en gång och då fick jag använda kameran som finns i datan som spegel. Inte den bästa kan jag säga. Kram:)

 

 

Malin om Right now:

du och sin syster är så söta! Vad använder ni för smink och hur sminkar ni er ? :)

Svar: Kan inte vad det är för märken osv men vi har lite foundation under ögonen, lite puder under ögonen och lite runt munnen, Rouge. Sen brukar vi sminka ögonen lite olika, använder maskara, Guldig ögonskugga,  eyeliner längst de övre ögonfransarna, vit ögonskugga i ögonvrån, och sen svart ögonskugga som lite sötning. Målar ögonbrynen med ögonbrynspenna. Och har ibland bara något glansigt läppglans. Det var nog de vi brukar använda, sen lägger man ju ner olika med tid beroende på vart man ska, typ skola, fest osv. Men ett tipps är att lägga mer fokus på ögonen, och inte använda massa foundation och puder om man inte behöver. Man ser naturligare ut då. :)

 
Lite av Sminket vi använder


Lisa om svar till er:
Hur mkt ska man väga om man e 165? tacksam för svar! :D
Svar: Det är så svårt att säga, det beror helt på hur man följt sin längd och viktkurva sen man var liten.  Men man brukar säga att man ska väga 10 kg mindre en vad man är lång, men sån skiljer sig väldigt mycket från person till person.  Innan jag blev sjuk vägde jag 12kg mindre en vad jag blev lång, men när jag var lite yngre vägde jag 8 kilo mindre an vad jag var lång. Det beror ju helt på hur kroppen växer. Alla har ju olika uppbyggnad. Vissa har en tjock benstomme, vilket gör att man väger mer men det syns liksom inte. Muskler väger ju också massa. Så man kan inte säga en exakt vikt. kram

 

 

Anonym om unusuel?:
Hej, vilket cheerleading lag Går/gick du i? Vilka åldrar är det där? Puss! :)
Svar: Jag slutade ju träna innan sommaren och då tränade jag med Haninge Cheer Elites JuniorA lag och med Juniorstunten.  Hade jag varit frisk hade jag nu tränat i deras SeniorA lag. Tror åldrarna är 15 och uppåt. Och när jag blir frisk är det där jag kommer börja, skulle ju vilja köra stunt också, men det får vi helt se när jag kommer tillbaka det kan ju dröja ett tag. Kram :)


 


anonym om svar till er:
hej!
Ville bara säga att joo, rökning påverkar visst vikten. Rökning bidrar till en slags mättnad känsla vilket i sin tur självklart leder till vikt minskning.(det är därför många modeller röker så dom kan hålla sig smala)
Till något helt annat, hur många besökare har ni per dag och tjänar ni något på eran blogg?
jätte bra blogg måste jag säga och ni verkar väldigt starka
Lycka till! <3
Svar: Jaha okej tack för tippsen! det står lite längre ner hur många besökare vi har, och nej vi tjänar ingenting på bloggen.
Tack så mycket! :)




Kommentarer
Postat av: anonym

Asså ni är så starka tjejer kämpa på nu ! Jag vet att ni kommer klara det men jag har en fråga:

Alla säger jag är skit smal och sånt men när jag tittar i spegeln ser jag inte skit smal ut, jag vill väga mindre men jag vill endå inte. Vet att det inte är en fråga men kan inte ni skriva nått som skulle kunna hjälpa mig...

2010-11-28 @ 12:25:55
Postat av: hanna.

heeej tjejer jag ser mig jätte tjock ut plus nu jag äter bara en äpple eller ibland lite grönsaker för att när jag kollar på min mage så jag får damp :( ibland jag vill bara bort för jag vill inte se mig så tjock ut jag väger 54 kg :( och min mamma&pappa bryr sig inte om mig dom snackar bara skit asså ingen vet hur jag känner:/

2010-11-28 @ 12:39:09
Postat av: Anonym

hur lång är du hanna?

2010-11-28 @ 14:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0