its good i think

Jag tror att det här är en bra dag.. Har fått ett litet jobb, träffat vänner och upptäckt att jag gått upp 1 kilo. Har ju förökt nu under två veckor att vara mer ordentlig med maten och så för att faktiskt gå upp lite i vikt. Och jag har ju lyckats så ska väl vara glad då. Jag ska försöka se det positivt och inte negativt, jag får finare kropp desto mer jag går upp, eller?.. lite mer kurvor lär man väl få tillslut iallafall, eller man kan ju hoppas...
det känns inte som om jag lyckas direkt, men det är väl bra för min kropp och så att njurarna och alla värden i kroppen blir bättre. Och det är bra eftersom jag har lovat Sophie att kämpa här hemma för hennes skull, så att hon får det lättare. Så det var väl en bra start antar jag..


 I shall try and get better. I shall fight and be strong. I shall try to do everything, for you to become better.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Gud vad roligt att höra! Även fast man inte känner dig så verkar du vara en sån söt tjej, det är jätte bra att du gått upp 1 kilo! det är positivt och låt det bara bli positivt, ett litet litet steg närmare ur sjukdomen. du kommer självklart få en finare kropp med kurvor osv så småningom! rolig nyhet, kämpa på tjejen :) kram!

2010-11-17 @ 23:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0