18-års firandet

Gårkvällen var väldigt trevlig! vi firade Willy på 18-års dagen med en massa av folk. Det bjöds på välkomstdrink och chanpagne vid tolvslaget, folk dansade och umgicks och hade det bara trevligt. Jag fick i mig lite för mycket vin, vilket resulterade i att jag mådde ganska illa ett tag och det kanske också är anledningen till att jag är ganska så bakis idag. Vi körde Bearpong, några av er vet nog vad det är, men man ska iallafall träffa glas som står på ett åingisbord med en pingisboll. Jag och Sophie utmanade Linus och Alex, dock förlorade vi och fick dricka een hel del, vilket nog är andledningen till att det blev lite för mycket. Det vaar iallafall en väldigt trevlig kväll annars!

Vart inte några bilder nästan, utanm fotade lite snabbt med mobilkameran i början av kvällen, men är har ni några bilder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0