April april..

Din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill, haha.. Ja då är det första april idag, får se om man lyckas bli lurad av någon, eller om någon lyckas lura mig. Någon som kan något bra lurande skämt att dra kanske
? ;)
snart dags att dra sig mot skolan. idag blir det en lång dag, vi slutar runt fyra och då blir det hem för att fixa sig inför kvällen. Idag blir det om allt följer planerna fest,ska prata mer med tjejerna idag om det, för har inte snackat med alla igår. Eftersom jag inte orkar gå med samma smink ikväll som på dagen, kör jag på lodis idag, mjukiskläder and no makeup helt enkel. Det är väldigt skönt att gå så i skolan, skiter i hur hemsk jag ser ut :)

Det blev inte så mycket bloggning igår, för sophie hade lyckats gömma datorsladden, så att jag inte kunde lägga ut bilder och så. Så dagens outfit för igår får ni se här idag istället. Jeans, linne och någon sorts kavaj. Hatar igentligen jeans, tycker det är obekvämt och man får så stora ben i det, men det sitter så snyggt på alla andra och det går att göra fler outfits till det, så använder det ibland iallafall.
Pussar!





Kommentarer
Postat av: amanda

vi vill ha mer inlägg :D, <3

2011-04-01 @ 07:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0