blir hemma idag!

Godmorgon! Skulle egentligen ha suttit på bussen till skolan nu, men återigen har natten varit hämsk, kändes som om hela sidan på rygg/mage skule brinna upp, det var verkligen hämskt, kankse inte så bra att träna med det ändå.. det som är så konstigt är att när jag ätit massa tabletter känner jag knappt av det, dock snurrar det väldigt mycket i mitt huvud och jag mår illa, men sen när tabletterna går ut har jag så himlans ont.. aja blir i alla fall hemma idag, tror jag kommer sova bort hela dagen om jag ska vara ärlig.
På mando igår gick det bra, hon var nöjd och sa att jag snart hade tagit ikapp de jag tappat när jag var magsjuk , så nu ska jag få köra helt fritt, inga mått, ingen mandometer osv,leva som en vanlig människa. så skönt!



Kommentarer
Postat av: nicole

när va du magsjuk?:( jag såg julia idag på flemingsbergsstation föresten ! hon är ju grymt söt! hon tyckte nog då att jag var värsta freaket för jag stod bara och glodde på henne våga inte säga hej. men aa va kul att du slipper mandometern, kram <3

2011-04-28 @ 16:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0