fredags

åh så trött jag är! har sovit ungefär hela dagen.. förutom när jag och mickis tog en liten promenad, aja igårkväll var jag först och tränade och sednan när jag kom hem hade angelica dragit hem massa folk, blev skit irriterad, men hoppade in i duschen och började fixa mig. kvällen blev riktigt trevlig, emn man mår ju inte speciellt bra dagen efter.. Pappa kom hem senare på kvällen och umgicks lite med folket här, haha. Aja har just käkat, grillen kom fram idag, mysigt! känns verkligen som om våren är här!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Äter ni kött? Eller jag antar att du Sophie gör det nu på mando men Angelica? Äter ni alltid det som serveras hemma?

2011-04-03 @ 09:24:09
Postat av: Anonym

2011-04-03 @ 20:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0