Fuck mondays

Sitter i en jävla telefonkö till SL.. Det är så sjukt jävla segt! SL är fan inte inte snabba när det gäller någonting! Om ni undrar varför jag ringer dit så är det för att jag tappat min plånbok. Hade bankomatkort, legg, körkort, busskort och hela skiten i den! blir så jävla irriterad. Hela dagen har varit sämst. För det första såg jag ut som ett fuck face som rullade fram när ajg skulle till skolan, sen är min plånbok borta och mina solglasögon gick sönder! ååh orkar fan inte. Hatar sånna här dagar. Kommer säkert behöva betala allt för att få nytt. körkort och busskort är ju ganska dyrt.. Kommer fan inte ha råd att göra ett skit i sommar! nej nu vill jag bara att det ska bli en ny dag. Hatar måndagar, det har jag alltid gjort!


Kommentarer
Postat av: Anonym

körkort?

2011-04-11 @ 21:59:03
Postat av: nicole

Nej fy vilken otur!Om du tappa den i bussen kan du prova ringa till garaget där bussarna finns de kollar igenom dem varje kväll! Jag hatar oxå måndagar! Om det hjälper har min dag oxå varit skit ;)

hoppas på en bättre dag imorrn för dig med!:) Kram!

2011-04-12 @ 00:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0