längtar till att träna sönder

Idag har jag haft praktik hela dagen, vi har fått gjort lite olika saker, men för det mesta städat av klätterhallen. klättrat har vi gjort en hel del också, två timmar för att vara helt korrekt. riktigt skönt, dock klättrar man ju inte hela tiden, utan när man kört en stund vilar man några minuter innan man ger sig på nästa vägg eller utmaning. riktigt trött blev jag iallafall. Kommer förmodligen att ha träningsvärk i armar och rygg imorgon, men det känns bara bra! Något som jag märkt är att man faktiskt har blivit lite starkare, framförallt i armarna och det är kul att man faktiskt känner skilldnad. Jag klättrar mycket svårare väggar nu en förut, så utvecklas gör man fast man inte tänker på det.


japp det här är jag då, visst jag spänner typ allt jag har och mina armar ser typ ut som hus på bilden, men jag tror faktiskt klättringen börjar ge lite resultat, även om mycket på armarna bara är fett och inte muskler.. men fan snart ska jag träna gärnet och bygga muskler som fan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0