Letar ni efter era påskägg?

Det är något vi gör varje år, mamma eller pappa gömmer äggen och vi får leta. Lite barnsligt med tanka på att vi nästan är 17 år, men det är tradition och det är ju endå lite småroligt. Vi har iallafall fått letat ägg idag och det tog två sekunder för mig att hitta mitt, tror att mamma behöver amstränga sig ännu lite mer nästa gång.


Lillasyster som har varit påskkärring idag,  eller hon har vart på hopptävling i stallet där man tydligen skulle vara utklädd. Jag blir riktigt imponerad över att hon vågar tävla, jag menar jag var betydligt äldre när jag red och jag vågade aldrig tävla.


Kommentarer
Postat av: Anonym

gud va fin hon är!

ni borde defenitivt göra mer inlägg om elin, hon är jättefin ju!

2011-04-23 @ 21:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0