mot Jobbet

Godmorgon! jag är som sagt uppe tidigt idag, ska nämligen jobba idag på Karbin som klätterinstruktör. Jag och malin ska ha tre kurser på raken utan någon rast, från 12 - 17. det kommer förmodligen bli jobbigt kan jag tänka mig, men Det är alltid bra med en extra fickpeng.
Vi kommer att få klätterskor idag också. Eftersom vi praktiserade och de var så nöjda, så får vi ett varsit par nya skor. En rolig liten överraskning! De kostar ju igentligen 1000 kr, så det var riktigt uppskattat!
Nu ska jag iallafall börja klä på mig och fixa i årdning håret lite snabbt, se you later!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Radera gärna det jag skrivit när ni har läst, tycker det är något som bara ni ska läsa :)

2011-04-10 @ 13:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0