Skola på lovet..

hej på er! idag steg jag upp sex i morse för att bege mig till tandläkaren, direkt efter det har jag faktiskt vart i skolan i fyra och en halv timme för att skriva prov. kan inte fatta att jag åker dit på påsklovet för att göra det, när jag kunde valt att göra det efter skolan, men det var lika bra, för annars hade de aldrig blivit gjorda. Hade prov i både geometri och statistik och det känndes ganska bra, ett prov är redan rättat och där fick jag MVG så jag är nöjd, hoppas det andra gick lika bra :) kom hem runt tre och sen dess har jag vart med Mickis och Sophie. Juste, fick svar om sommarjobb från komunen idag och jag var en av de 300 som fick ett jobb. Kul att man har något nu, mindre kul att det är sämsta betalningen.. aja bättre en inget iallafall. Jag ska jobba med parkarbeten isåfall, får se hur det går.


Bild från idag när jag satt vid vattnet vid skolan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag jobba med parkarbete förra sommaren och de var de värsta jag gjort. DE var så varmt och man fick aldrig sitta i skuggan och vi fick bära extremt mycket. Men vår chef va kontsig så hoppas du får en bättre och snällare! :)

2011-04-20 @ 21:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0