Summer outside!

Godmorgon på er! är grymt trött efter att ha sovit väldigt dåligt inatt.. har haft så sjukt ont:( Föresten jag måste bara fråga är det farligt att äta de medicinerna jag äter och dricka alkohol? någon som vet? skriv gärna en komentar då!:) aja igårkväll tog jag mickis, angelica, carro och felicia moppen hem till linus, vi plockade upp alex och sebbe på vägen, haha sju stycken på två moppar! aja vi satt i alla fall på hans brygga och bara snackade massa skit, drog väl hem runt två tror jag. Nu ligger jag i alla fall ute i solen, vädret har fan varit underbart hela veckan! love it! puss!

'
Love! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är ALDRIG bra att blanda medicin och alkohol, min kusin dog pga det..

2011-04-25 @ 11:47:47
Postat av: Anonym

Man ska inte dricka alkohol om man går på medicin det kan bli väre och som personen ovan skrev så kan man dö på grund av de...

2011-04-25 @ 16:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0