Time to eat dinner

Snart är det dags för oss att dra till Farmor på middag och efter det bär det av på 18-års fest, för att fira willy. Till middagen idag ser jag iallafall ut såhär. Ska inte ha uppsatt hår dock, jag har satt upp det för att försöka få lite volym i mitt tunna trista hår. Efter middagen åker jag och Sophie snabbt hem för att fixa klart oss och byta om till klänning! Ikväll blir det party all night long, Hoppas det blir väldigt trevligt ikväll.
Bilderna från igår när vi grillade med tjejerna kommer komma upp i morgon, puss så länge!


Outfit till middagen iallafall, fastnade inte på bild idag..


Kommentarer
Postat av: N

Jag tycker verkligen om er blogg! Den Har hjälpt mig mycket i min egna kamp mot sjukdommen. Ville bara säga att du är jätte söt! Och att ni ser inte ut att ha gått upp i vikt utan bara friskare och gladare! :) Lycka till me allt! Puss <3

2011-04-22 @ 22:03:19
Postat av: Anonym

Sjukt snygg!

2011-04-23 @ 18:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0