tips?

Har proppat i mig fler tabletter, vilket dock inte tycks hjälpa, har legat på badrumsgolvet och gråtit i över en timme, det känns som om någon äter upp mig innefrån och det beror ju på att de är en inflamation i närverna, har fan aldrig känt sådan här smärta! tankarna är heller inte på rätt bana, har suttit och kollat på gamla bilder från när jag var som smalast, visst det kanske inte var snyggt.. 29,5 kilo kanske var lite för lite, men jag trivs inte i min kropp som den är nu häller. Vill verkligen bara få träna och träna så att den bli fast och snygg! Önskar att alla tankar bara försvann och att allt var som för några år sedan, I wish I could turn back time, och aldrig gett mig in på de här tankebanorna från början..
Aja gjort är gjort, bara att blicka frammåt!
Föresten ni som haft bälros/kände någon som haft de, har ni några tips som lindrar smärtan? några speciella krämer/ tablätter? tipsa i så fall!


Kommentarer
Postat av: sofie

jag åt alvedon och det hjälpte lite grann, hoppas det går över jag vet vilket helvete det är och hur ont det gör :/ kram <3

2011-04-27 @ 06:42:01
Postat av: Anonym

va det du som gjorde den frisyren elr gjorde ngn den åt dig? isf vem ? :) as snygg o ser riktigt proffsig ut :P krram!

2011-04-28 @ 19:45:08
Postat av: Anonym

jag har haft bältros, men vi misstänkte att jag hade det innan det "bröt ut" så när vi var hos doktotorn som såg att jag var påväg att få det så fick jag ett par tabletter som skulle motverka den där smärtan man får av bältros. men dom tabletterna måste man få innan man får den kraftiga smärtan, det jag kände var mycket mildare men de såg ju på utslaget att det var bältros.. hoppas du mår bättre snart!

2011-05-01 @ 14:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0