Fick ingen ambulans..

Godmorgon! så jävla skönt att få sova lite längre idag.. har i alla fall kolalt på tv 4 på morgonen då dom pratar om emil linell som avled eftersom han inte fick någon ambulans, han ringde till sos tre gånger och bad om att dee skulle skicka en ambulans, men ändå så hände det inget, Emil avled bara 23 år gammal, orsaken var brusten mjälte. Tycker det är så hämskt! hans brorsa och mamma medverkade i tv imorse och det var därför jag ville titta. För lillebrorn alexander har gått i samma skola och vi har setts på fester ibland. Blir väldigt upprörd när sånt här händer! det är sjuk och jag hoppas att sjuksköterskan som inte skickade någon ambulans får sitt straff! Kan inte fatta hur jobbigt det måste vara för hans familj, vet själv att jag aldrig skulle klara av att någon i min familj lämnade mig.. Beklagar stort! och nu måste lagarna förbättras, det är allt för mycket slarv inom sjukvården idag!



läs en av alla artiklar här!
Se interljuven på tv4nyheterna i morse här!

Kommentarer
Postat av: M

Vart bor ni? :)

2011-04-14 @ 17:12:16
Postat av: Runa

Min kompis kände honom :( Hon blev tydligen avskedad! :)

2011-04-14 @ 21:09:25
URL: http://runizen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Jag driver en tv-blogg som heter http://tvminnen.blogg.se

Nu efterlyser jag personer som har någon anknytning till tv:n på ett speciellt sätt som kan tänkas vara med i min tv-blogg. Har du till exempel varit publik i ett engelsk-språkigt tv-program? Äger du ett husdjur som varit med i någon tv-reklam? Var du ett av alfabetsbarnen i fem myror? Eller något annat liknande? Eller så kanske du känner någon person som har en speciell anknyning till tv:n om du inte känner att du har det? Skriv i så fall till mig om detta verkar intressant.

Trevlig dag!

Mvh

2011-04-19 @ 16:48:35
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0