superdag!

Idag har vart en riktigt trevlig dag och jag har varit på riktigt bra humör. skolan har gått super och gud som vi skrattat idag, flummat runt en hel del vilket har varit riktigt skojj. Ibland måste man få vara barn på riktigt haha. Jag har även fått en hel del gjort i matten och på fjällreflektionen, vilket känns riktigt skönt!
Efter vi slutat, satt vi kvar i skolan ett bra tag, tror klockan var 20 över fyra innan vi äntligen började dra oss därifrån. på vägen till tvären upptäckte vi hur fint vädret var, så vi stannade i parken och tog en del bilder Jag, Josefin, Malin, Andrei och Mario. Vi hade det väldigt roligt när vi skulle klättra ut på en trädstamm över vattnet för att försöka få några fina bilder. Jag ser dock inte så bra ut, var inte sminkad och hade mjukiskläder på mig, så bilderna kunde väl ha blivit bättre om man säger så, men det viktigaste var ju att vi hade det riktigt kul!

En bild från idag tagen med min mobilkamera som de nedanför :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0