Frågor och svar

Anonym om lyckat..:

Svara bara om ni vill men hur mycket väger ni/vad för BMI har ni idag och hur ser en typisk matdag ut? Dricker ni ND:s?

Svar: Vikt kommer inte ut i bloggen av olika anledningar. Ingen av oss dricker näringsdrycker just nu, men anglica har gjort det förut och även sophie ett tag.

 

 

Anonym om sugen på bär med mjölk:

klickade in på eran blogg och fastnade direkt! grymt bra.
men min fråga är hur långa är ni och hur mycket väger ni? all lycka till er tjejer. puss!

Svar: Angelica är 158 cm och Sophie 155 cm. vikt kommer som sagt inte ut i bloggen just nu. Tack så mycket! :)

 

Emelie ([email protected]) om Här har ni tatueringen:

Vem av er tillhör den vänstra armen på bilden?

Svar: Det är Sophies.

 

Anonym  ([email protected]) om Dagarna flyger förbi:

Varför följer ni inte ut med båten? Varför klagar ni på så mycket? Det enda man hör åh "jag är sjuk", "jag vill sova" och "jag orkar inte äta"...Jag menar det blir ju inte bättre för att ni klagar?!

Svar: Vi följer inte med ut med båten, för att vi har mycket annat för oss och ibland är det skönt att komma bort från familjen ibland och ta lite eget ansvar.
Ber om ursäkt för om du tycker vi klagar mycket, men om du inte vill läsa om det så behöver du inte göra det.

 

 

Anonym om inget internet:

vad tvättar ni ansiktet med för produkter?

Svar: Ingen av oss använder några prudukter när vi tvättar ansiktet, oftast använder vi bara tvål och vatten. Vilket egentligen inte är bra för hyn..

 

Emma om inget internet:

hur gamla är ni?

Svar: vi är födda 94a och fyller 17 i november.

 

lisa om Frågor och svar!:

sak du fortsätta gå på cheerleading ? vad hette erat lag nu igen ?? Hurricanes elr ? :)

Svar: Ja jag tror det i alla fall, yes hurricanes:)

 

Anonym om packa och fixa:

Vart har ni köpt era vinterjackor och hur mycket kostade dom? Jätteglad för svar!

Svar: Jag tror vi köpte dem på stadium eller om det var intersport om du menar våra peakjackor.. De kostade 7000 egentligen, men vi köpte dem på rean, så vi fick dem billigare. :)

 

Anonym om packa och fixa:

Hejhej söta tjejer! jag har en fråga, hur många av era vänner har/har haft äs? Det verkar ju som det är jätte många! :( Förtsätt som ni gör ni är underbara förebilder till många kan jag säga! <3

Svar: Av våra nära vänner har 2 st haft det. Tack så mycket, man blir verkligen glad av sådana här kommentarer

 

Anonym om måndag morgon:

Vilken linje ska du gå sophie? :)

Svar: Jag ska gå samma som förut, teknik inriktning disagn.

 


Rebecca  ([email protected]) om Frågor och svar:

Fan va orättvist, jag blev inte utskriven från östra i Gbg fören jag hade BMI 19!!!

Svar: Egentligen så vill dom också att jag ska ha ett BMI på 19, emn jag totalvägrade och tillslut gick son med på min målvikt 43 kilo, då har jag ett BMI på 17,9, men om jag inte fått tillbaka min mens osv när jag väger det så kommer dom höja mitt BMI..

 

linn om home:

Varför ska du börja om ettan?:/

Svar: för att när jag låg på Mando så missade jag mycket av skolan, som jag aldrig skulle kunna ta igen. Var borta i ett halvår kan man säga.

 

Anonym  ([email protected]) om Höstlängtan?:

Varför är ni så rädda för att vara er själva och rädda att bli hatade? Tänk vad bra ni skulle må bra om ni tänkte på er själva?

Svar: jag tror inte vi har något problem med att vara oss själva, vi känner oss säkra när vi är med personer vi känner oss trygga med och då har vi inga problem med att vara oss själva. Det är väl ingen som vill bli hatad.. vi är inte direkt rädda för det, men vi gör väl allt vi kan för att inte bli hatade och för att folk ska gilla en för den man är.
Det är klart man tänker på sig själv, men där i mot är det svårt att tänka positivt om sig själv.

 


rebeccastips, allt ifrån sex till mode om Det var väl sådär..:

Jag har en fråga som jag väldigt gärna vill att ni svarar på, accepterar ni läsare på facebook som vänner? :)

Svar: Om någon frågar, som vi int har en aning om vem det är så brukar vi inte acceptera. Och det är svårt för oss och veta om det är en läsare eller någonannan som skickar förfrågan.. :)

 

Sophie' om Bilder från åland:

Ska någon av er eller båda på Blog Awards i år den 17 september? :D

Svar: Nej det ska vi inte, vet knappt någonting om det om jag ska vara ärlig. Får man komma oinbjuden och kolla på bara sådär eller? :P

 


Kommentarer
Postat av: Arga leken

Läser lite då och då och måste bara säga att det "anonyma" som gnäller på ert så kallande klagande mm. Kan ta sitt liv och göra något vettigt utav det istället för att läsa bloggar som inte gör han/hon intresserad!

Blir bara jävligt trött på sådanna personer som lägger sig i med den attityden när ni gjort fina framsteg vad jag förstått!?



Så ta ej åt er av det och stanna hemma från båten om ni vill! Hade gött

2011-08-26 @ 00:40:48
Postat av: Sophie'

ja alla är inbjudna på blog awards i år så man behöver ingen "speciell inbjudan" det är ju bara att komma dit ;) det är ju massa kändisar där också :D

2011-08-26 @ 23:10:18
URL: http://sssophiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0