Frågor och svar!

 

jenniiiiiffer om Redo inför kvällen:

Vilken snygg tröja! var har du köpt den? :)

Svar: Det är Sophies tröja och den är köpt på Bokbok i våras:)

 

Anonym om Outfit idag:

Åh! Vart är tröjan ifrån? Super fiiin! Puss

Svar: Jag är inte helt säker men den kan komma ifrån Bikbok:)

 

tyra om Bilder från åland:

Varför var sophie tvungen att gå om men inte angelica ? :)

Svar: För att sophie låg inne på kliniken och missade så sjukt mycket i skolan, vi gick ju i gymnasiet också så då kan man inte missa så mycket.. angelica låg ju inne på kliniken när hon gick i åttan, och missade hela året då, men tack vare att hon fick lärarhjälp på kliniken kunde hon plugga mycket där. 

 

L om Måndag!:

vilken skola går du i sophie ? vilken lilje ? är det en bra skola ? är det snällt folk ? är det sånt folk som du kan vara med på fritiden eller ? :)

Svar: Jag går i Nacka gymnasium, linjen teknik design, jag tycker skolan är jättebra och de är bra lärare, Snälla människor är det tycker jag:) ja skulle kunna umgås med dom på fritiden, kan inte säga så mycket om dom i min nya klass eftersom vi bara kännt varandra i ca en vecka, men min gamla klass skulle jag kunna umgås med på fridtiden!:)


Anonym om Det som får en att älska stunder utav livet:

sjukt att ni inte ens kan ta och vara hjälpsamma och svara på era läsares komentarer..

Svar: Är ledsen men vi försöker så gott vi kan, ibland tar det lite tid då man har mycket att göra och det är många komentarer osv.

 

klara om Efter en god och nyttig lunch, vart det upp på 18 meters höjd:

Betalar skolan lunch på kinarestaurangen, subway osv åt er??

Svar: Ja, vi får ett matkort på 50kr som vi får äta med på olika ställen, och skolan har avtal med de ställena så att dom fixar så vi får mat för dom pengarna!:)

 

Anonym om så bra!:

Snälla svara..
Jag har problem med min vikt. Jag är 1.63 cm och väger 47 kg. VIlket är liiite!! Jag har till och med gått ner i vikt. Jag har ingen matlust och mår ofta illa. Jag vill verkligen gå upp i vikt och hatar min kropp. Ser att ni gjort ett stort steeeeg! Kan inte ni hjälpa mig och göra ett inlägg och berätta hur ni gjorde för att gå upp i vikt? Snälla skulle vara jätteuglligt och snällt!
Puss!

Svar: Ja vi har gjort ett stort steg båda två och gått upp massot i vikt, klart vi skulle kunna göra ett inlägg om hur det gick till, det kommer någon gång under veckan!:)

 

Anonym om så bra!:

Vad heter låten? :) Den var riktigt bra! =)

Svar: Someone like you, med adele :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0