hagel i Augusti?

Hello! Har inte haft något internet idag efterom det vart så jävla dåligt väder. Så vi drog ut telefonjacket eftersom blixten slog ner där sist, så internet inte funkade på flera dagar.. Men nu är det på igen! Och idag har Angelica slutat jobba så nu ska hon nog komma tillbaka till bloggen!;) Aja sitter i soffan och myser under massa filtar helt ensam, Resten av tjejerna är på Bio. Min hosta har kommit tillbaka också.. Vilket driver mig till vansinne, då jag på nätterna hostar så mycket att jag får kvällningar och tror att jag ska spy. Aja ska fortsätta kolla på tv nu, vi hörs!


Nu i allt väder och rusk här hemma vill man ju bara ännu mer tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp en bildbomb från grekland!

2011-08-11 @ 09:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0