ibland vill man bara bort

ångesten dödar mig just nu! kom just hem från träningen, där jag mer eller mindre inte gjort någonting, tråkigt.. satt och lyssna på massa gammla låtar påvägen dit och fick värta ångesten, ville typ bara gråta när jag tänkte på vad jag ställt till med i våran familj. Vill så gärna bara spola tillbaka tiden och göra allt ogjort.. men det går ju inte tyvärr. Föreslog att vi skulle gå på bio och äta middag hela familjen för någon vecka sen för att alla skulle umgås, men fick svaret: "det finns ju ingen film alla gillar så det går ju inte" inte ens rn gnutta positivt i rösten. jaha kul liksom när man försöker umgås med sin familj, aja tror att jag, angelica och mamma ska se "jag saknar dig" någon dag i alla fall så det ska bli mys! aja måste verkligen plugga matte nu, hörs puss!


idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0