mysig kväll

God kväll kära blogg läsare! Dagen började inge vidare, vaknade av mamma som väckte mig, Hade lyckats försova mig, Så typiskt mig och det är bara andra dagen. Skyndade i alla fall iväg till skolan där vi bara hade lite genomgångar om allt osv, fick sluta runt 2 och åkte hem. Skolan är mer krävande en vad jag räknat med, så la mig direkt och sov.. Till kvällen så kom romina och mickis hit och vi har bastat och kollat film osv, bara haft en mysig hemmakväll! skönt för imrgon blire tidig uppstigning, ska hinna städa och allt, sedan ska i vara barnvakt åt grannarnas barn medans dom fixar i ordning för deras bröllop. Sen kommer vi vara på bröllopet och passa ungarna hela dagen, dom kommer även sova här som de är tänkt så uppdateringen kommer inte vara något vidare skulle jag kunna tro. just so you know!



Kommentarer
Postat av: Aya badawi- Sweet 18! ♥

Kan inte ni göra ett inlägg om hur ni gick upp i vikt och hur ni kämpade er fram?? :)

2011-08-21 @ 01:46:21
URL: http://ayahbadawi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0