nyduschad och redo inför morgondagen

Nu sitter jag i soffan nyduschad och fräsch. Ska försöka hinna fixa naglarna lite och bestämma mig vad för kläder jag ska ha på mig i morgon första dagen i skolan. Jag tror jag verkar vara den enda som ser fram emot att börja igen, jag ser fram emot att träffa alla, se det nya schemat och vilka kurser vi kommer att läsa och så vidare. Det enda som är jobbigt är att våran klass kommer att splittras och jag och en till tjej från min klass hamnar i en helt ny klass pågrund av att vi valt inriktning natur istället för turism.. Jag älskade verkligen min gamla klass och såg fram emot två underbara år till med dem, men så blev det nu inte.. får hoppas att allt blir bra endå, men känns jobbigt att splittras från alla man har så jävla kul med i skolan. Får helt enkelt se hur morgondagen blir.


Just nu efter en faktiskt "kall" dusch eftersom varmvattnet tydligen tog slut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0