Rätt eller fel?

Rätt eller fel?

Själv tycker jag att det är ganska rätt, Det är alldeles för många unga kvinor som har ätstörningar runt om i världen, och kanske är det inte så konstigt när modellerna ser ut som pinnar? Dock kan jag själv säga att jag tycker många av alla modeller är snygga och har fina kroppar, men det är vad jag tycker, många skulle säga att dom såg ut som benrangel med inga kvinnliga kurvor. Men även om jag tycker det är snyggt så tycker jag att det är rätt att göra som i artikeln ovan. För det är så många som får lida och även dör av det..

Vad tycker ni läsare?


Kommentarer
Postat av: Anonym

rätt!

2011-08-25 @ 15:13:03
Postat av: Anonym

Den var på tiden! :) nej men jag tycker facktiskt det är väldigt bra, som du säger så är det många unga tjejer som blir påverkade av dessa ideal. Och även jag kan hålla med om att de flesta så kallade benrangel har väldigt fina kroppar. Men med tanke på att jag har äs och så, så är jag nog inte rätt person att fråga. puss ni är underbara!

2011-08-25 @ 16:33:57
Postat av: rebeccastips, allt ifrån sex till mode

KOM IGEN FOLK KOMMENTERA MIN SMASKIGA, ROLIGA & SNUSKIGA BLOGG.

HAR BJÖDIT PÅ NÅGOT SNUSK IDAG, KOMMENTERA GÄRNA. PUSS PÅ ER!



KOM IGEN FOLK KOMMENTERA MIN SMASKIGA, ROLIGA & SNUSKIGA BLOGG.

HAR BJÖDIT PÅ NÅGOT SNUSK IDAG, KOMMENTERA GÄRNA. PUSS PÅ ER!



KOM IGEN FOLK KOMMENTERA MIN SMASKIGA, ROLIGA & SNUSKIGA BLOGG.

HAR BJÖDIT PÅ NÅGOT SNUSK IDAG, KOMMENTERA GÄRNA. PUSS PÅ ER!



KOM IGEN FOLK KOMMENTERA MIN SMASKIGA, ROLIGA & SNUSKIGA BLOGG.

HAR BJÖDIT PÅ NÅGOT SNUSK IDAG, KOMMENTERA GÄRNA. PUSS PÅ ER

2011-08-25 @ 18:24:52
URL: http://rebeccastips.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0