Ur min dagbok

från 16/08 2009, då jag började hamna i fel tanke banor.

Jag har alltid tyckt att Angelica haft en ful kropp när hon var som sjukast, inte för att vara taskig eller något men det är fan inte snyggt att se ut som ett benrangel, Nu när hon börjat bli friskare ser hon så mycket bättre ut, även om hon fortfarande är väldigt smal.
Hon går alltid och kollar på sig själv i spegeln och nu har jag börjat göra samma sak, förut har jag aldrig sätt något större fel på min kropp, har liksom inte brytt mig.. men jag tror jag faktiskt ska gå ner något kilo, och få tränad och slimmad kropp, Då inte mycket, bara lite så ingen märker. Jag skulle ju aldrig hamna i samma sits som Angelica. Skulle aldrig göra så mot henne när hon för en gång skull börjar bli lite bättre. Men ska bara äta nyttigare, typ bara frukost, lunch och middag varje dag, och då inte för mycket på tallriken, inget godis eller små mellanmål! Det klarar jag, jag ska bara bli lite nöjdare med min kropp!


Så lät det, men det var inte riktigt så det slutade..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0